Tuesday, January 1, 2013

Just hoping it would be clear



Assalamu'alaikum...

Masih ramai lagi ke yang kurang jelas berkenaan fungsi dan kelebihan corset Premium Beautiful as known as PB ni?

Let me tell yall!! hehe..Benda yang mudah jangan dirumitkan tau sbb tu munculnya kekeliruan, perbalahan ape semua tu..say no to mr.confuse..hihi

Ok, apa yang sewajibnya uol tahu ialah konsep sebenar fungsi PB yg super ohsem dan best selling corset sekarang ni haa..Fungsi PB adalah lebih kepada kesihatan which is 70% untuk KESIHATAN and 30% untuk KECANTIKAN

Maka ini bermakna,selain untuk dapatkan tubuh badan yang cantik, anda akan mendapat tubuh badan yang sihat terlebih dahulu. Jika melihat pada kelebihan PB itu sendiri, kelebihan dari segi KESIHATAN lebih banyak. Antaranya:

1) Melancarkan peredaran darah
2) Membentuk postur badan
3) Mengurangkan masalah sakit2 belakang (yang ni mmg super power sbb bengkung PB tlh mendapat pengiktirafan daripada persatuan pakar tulang belakang)
4) Meningkatkan kadar metabolisma badan
5) Menghalang pembiakan sel kanser
6) Membantu membersihkan toksin dalam badan
7) Menguatkan rahim
8) Mengurangkan masalah keputihan dll....

Haihh kalau nak disebutkan satu-satu mmg berjela-jela ni kang..Nanti farah buat entri khas untuk kelebihan PB ni oke ;)

Yang menjadi hati ni berkobar-kobar menaip entri ini sebab ada segelintir yang mungkin belum faham dengan fungsi sebenar PB ni. Siap cakap macam2 psl PB.. cakap tak memberi kesan lah ape lah. Jangan terus menghukum orang itu tipu atau ditipu atau apa sekalipun. Iya lah, dia beli sebab nak kurus, tapi pakai2 tak kurus jugak.

Sebenarnya memang boleh kurus dan dah terbukti pun ramai yang kurus dgn memakai PB ni cuma cepat tak cepat tu bergantung kepada penerimaan badan seseorang jgk kan,..dan mesti ada something problem tu. Ok better check sama ada kita pakai dengan disiplin ke tak..

Bila pakai PB, beberapa hal perlu di take note:

# pakai sekurang2 nya 8 jam sehari, tiap2 hari.
# minum air masak kene cukup 8 gelas sehari
# piramid makanan pun kena jaga juga
# senaman. (senaman ni kalau org dah kurus pun kene senaman betul tak? sbb senaman bukan tujuannya utk kurus semata2, tp lebih kepada kesihatan badan spy lebih cargas.)

So, make sure kita jaga points tersebut. PB ni actually akan memberi shaping badan yang cantik. Haa ini baru masuk bab cantik.

Bila badan kita sihat, automatik akan kelihatan cantik. Bila kita pakai PB, badan kita akan terasa kemas. Segala lelemak yang kian menular itu akan disimpan kat tempat yang sepatutnya. Farah gunakan istilah 'simpan' sebab bila pakai PB, kita akan bawak lebihan lemak supaya masuk duduk diam2 dekat tempat sepatutnya. 

Haih payah jgk nak explain dalam bentuk penulisan gini. Nak senang, contact je farah untuk tahu lebih lanjut ye..013-2449241. Free consultant and free for fitting PB.

*REVIEW: Premium Beautiful is 70% for healthy and 30% for beautiful.

*Thank you for reading this entry =)


0 Comments:

Post a Comment