Thursday, March 15, 2012

Bornday~


Assalamua'laikum..

Hari ini genap saya berusia 25 tahun. Alhamdulillah Allah masih beri peluang untuk saya mengejar pahala dunia untuk dikumpulkan sebagai bekalan di akhirat kelak. Semoga peluang ini tidak akan ku sia2kan..insyaAllah ameen. 

Usia dah suku abad dah, boleh dikatakan tua dah kan? ;) Belajar pun belum habis, keje apetah lagi.. Sebab tu saya buat pilihan untuk buat biznes Premium Beautiful ni. Sambil2 saya belajar, sambil tu saya berbisnez. Tak mengganggu waktu belajarku pun sebab aktiviti2 berbisnes hanyalah dilakukan melalui internet sahaja...weee~
Sambil2 berfacebooking dan berblogging, daku berbisnes..So takde lah masa tu rugi macam tu jer dgn merepek2 di FB segala kan. 

Alhamdulillah first bonus hari tu dapat RM4.5k. Selepas tu disertai dengan bonus bulanan 4 angka jugak. Dan sekarang target nak up income kepada 5 angka pulaks! weehuuu~~ Seronoknyaaa. Bayangkan dalam bank ada duit banyak tu, nanti nak shopping2 pun tak heran sangat nak beli apa kan. Means tak perlu nak catu2 barang yang nk diborong kan kan..ekekeke..Dengan income sekarang saya menapak, dan akan terus bergerak berjalan seterusnya menjelajah dunia sehinggalah capai impian saya ! Apekah impian tu eh?? antaranya ialah...jengjengjeng ;D



-kereta FREE
-tiket melancong FREE ke luar negara
-handbag FREE
-jam tangan FREE
-pen FREE

*phew~ Rasa-rasanya kalau korang dapat semua ni best tak agak-agak?? 

** Oh ya, diingatkan sekali lagi sekarang ada promosi set pembelian Premium Beautiful by cash, maka harganya cumalah RM2000 !! Sudah lah murah, lagi awak awak akan diberi sekotak Lactolite dan sebotol Natural Wash. Anda untung beratus2 dah kat situ..Promosi hanya sehingga hujung bulan Mac ini ya..So dapatkan set PB anda berserta hadiah2 sekarang!! Lets GRAB it now bebeh!! ;)


013-2449241
farah.aminallah@gmail.com

0 Comments:

Post a Comment