Saturday, May 19, 2012

Healing Crisis Premium Beautiful




Hari ni saya nak sembang dengan uolss berkenaan healing crisis semasa memakai Premium Beautiful. Sebenarnya healing crisis ini berkeadaan sementara bila mana masa tu actually proses penyahtoksin sedang berlaku, JANGAN PANIK! sebaliknya harus happy sebab masa tu FIR yg terdapat pd set Premium Beautiful kita sedang bertindakbalas dgn badan. Tapi healing crisis ni semestinya berlaku pada semua yang memakai Premium Beautiful..nanti ade pulak tanya ''sy pakai tapi takde berlaku sebarang healing crisis pun!''..hah sudah! Jangan salah faham yer..bagi anda yg takde healing crisis tu adalah kerana badan anda dalam keadaan stabil, toksin tak byk dlm badan misalnya. So that's good what..Teruskan saja memakai Premium Beautiful untuk kesihatan dan kecantikan untuk masa depan yang berpanjangan. 

Antara simptom-simptom healing crisis ialah:

1) Pening kepala




Simptom ni biasanya berlaku kpd orang yang sememangnya kerap mengalami sakit kepala sebelum ni, dan juga pengidap migrain. Disarankan minum air masak banyak ok! Teruskan pakai PB.





2) Sakit belakang




Simptom ni pun biasanya akan berlaku pada orang yang sebelum ni dia sering mengalami sakit belakang.
Ini berlaku pada kakak saya. Dia sebelum ni memang selalu sakit2 belakang. Asal balik rumah jer, konfem mntak mama urutkan belakang tapi bahaya sebenarnya main urut2 belakang ni sebab die melibatkan tulang kan. Then lepas tau jer kawan dia ade jual PB ni, terus dia beli dan join terus bizz nih! 
Mula2 dia pakai PB ni memang duk mengadu sakit tulang belakang, tapi just untuk beberapa kali pakai jer..lepas tu terus rasa selesa dan dia cakap bila pakai PB tu rasa tulang die tegap! Postur badan pun semakin pulih, dah boleh duduk lama tanpa rasa lenguh n sakit2 belakang. 








3) Selalu Buang Angin (atas dan bawah) ----> HAHA sopannya bahasa! muehehe~


Ok yang ni biasa berlaku kat setiap pemakai Premium Beautiful yang badan dia sangat banyak angin..yang pesen badan mudah masuk angin. So dengan pemakaian Premium Beautiful ni, akan mengeluarkan semula angin-angin degil yang banyak melampau tuh..hehehe..




4) Muntah



Loya-loya, rasa nak muntah, atau memang dah muntah pun! Macam morning sickness da kan..hehe
Simptom ni ada juga berlaku pada certain pemakai Premium Beautiful.
Bagi yang belum berkahwin tapi mengalami masalah ni, jangan lah risau yer sebab anda bukan mengandung k..hahah..cuma ini hanya healing crisis untuk menyahtoksin yang terkumpul dalam badan jer. Ia bersifat sementara sahaja, teruskan memakai Premium Beautiful anda ok. ;)
Tapi bagi yang dah kawen lepas tiba2 ade simptom macam ni, cepat2 pegi check sebab mana la tahu sebenarnya anda mengalami morning sickness dengan erti kata yang sebenar. Lebih-lebih lagi bagi pasangan yang sudah lama menantikan kehadiran cahaya mata. Sebab Premium Beautiful juga bertindak untuk mempermudahkan pasangan untuk mendapatkan anak, biiznillah. 
Sebab dengan pemakaian Premium Beautiful secara konsisten akan membantu menstabilkan hormon kita dgn lebih cepat dan effektif. So woww!! keuntungan pukal tuu...--> badan sihat, cantik, rezeki anak, konfem hubungan suami isteri pun semakin intim..phewwitt ~~ (malunya bila saya yg belum berkahwin nak citer pasal benda2 ni . Tp kalau tak percaya, just go for asking anyone yang pakai PB camne hubungan dorag dengan spouse dia ^___^ ) 






5) Gatal-gatal pada anggota badan



Bagi sesiapa yang ada simptom ni bila pakai Premium Beautiful, itu bermakna badan die banyak asid dan FIR sedang bertindakbalas dengan badan untuk menyahtoksin2 dalam badan, juga menyah'asid' dalam badan anda. So jangan panik dan jangan risau. Teruskan memakai, biar dia buang banyak2 asid2 dan toksin yang terkumpul sudah sekian lama tu.



Ok ni antara simptom-simptom healing crisis yang kebiasaannya berlaku. Dinasihatkan anda supaya banyak minum air masak. Dalam sehari 8 gelas..paling kurang 1 litre. Sebab air masak ni akan mempercepat dan memudahkan lagi FIR untuk bertindak. 





0 Comments:

Post a Comment