Friday, November 9, 2012

Kenapa Perlu Pilih Bisnes ini??



Assalamualaikum n hye!!

Ada apa dengan tajuk?? Yeah dari tajuk, kita akan kenal isi dalam *tetiba* hehe..

Ok lah, macam ni lah..sebenarnya ramai yang bertanyakan saya..kalau tak tanya saya pun, berpandukan soksek soksek yg saya dengar drp org lain. Ramai yang tanya kenapa mesti bisnes ini? kenapa bukan yang lain? Biasalah kan..sebelum kita join mana-mana biz, for sure nak tau lebih mendalam apa KELEBIHAN dia betul tak? Saya pn macam tu dulu. Macam2 duk soal itu ini dekat leader..Tp mereka layankan aje huhu. Sbb mereka ada jawapan yang paling kukuh dan tiada yg benar selain yg benar2 belaka..gitew~ Seriously! Look!

# Kalau biz itu hanya memerlukan kita keluar modal sekali seumur hidup, tak best ke? Takyah rolling modal! 

# Kalau biz itu, juga terbuka kpd org2 yang takde pengetahuan atau pengalaman langsung dlm dunia bisnes, kenapa kita taknak mencuba?? 

# Kalau biz itu, SENANG sangaattt nak buat sbb hanya ikut 100% apa leader buat! Tak perlu pikir penat2 nak buat strategi baru..just follow the leader. SENANG tak?? 

# Kalau biz itu menjual produk2 yg berkualiti tinggi?? Of course cepat laku!

# Kalau biz itu, leadersnya sentiasa genggam dan pimpin tangan kita sampai menuju puncak kejayaan, kita taknak ikut langkah org yang dh berjaya??

# Kalau biz itu, mampu beri kita percutian tahunan sebanyak 3 kali setahun ke luar nagara PERCUMA. Taknak ke?? Alahaiii betapa indahnya perasaan iteww..huhu

# Kalau biz itu, boleh bantu kita generate income 5 6 angka gemuk-gemuk macam mentor saya Hanis Haizi?? Takkan kita nak tengok aje? fuhh tidaakkk..haruslah bertindak!!


Guys! Dengan company Hai-O yg sudah kukuh berpuluhan tahun, dgn pelbagai pengiktirafan serta anugerah drp kerajaan, patuh syariah,....dgn Green Leaders Group (GLG) yang sememangnya mantop ini, leaders yg akan pimpin tangan kita sampai ke puncak jaya sama2 capai impian!! Haruskah kita masih menunggu? Jgn terus menunggu, menunggu, dan menunggu tanpa sebarang tindakan!! Kejayaan milik bersama..milik orang yang berusaha dan bulat hati untuk dibimbing! 

Kemon guys!! lets be part of us. Wanna be glam? U need our GLG GLAM group ;)
Feel free dial my number 013-2449241 for free consultant for sure :D
DU-IT now!!

0 Comments:

Post a Comment